ballonger & kartonger

med tanke på igår så förstår jag mig inte på hur jag kan ha klarat av den här dagen med allt som jag har gjort... ;o

först tog jag en uteritt med andrea, samma väg som igår. zansa var väldigt osäker när vi precis hade mött dem eftersom det var en häst hon inte träffat så mycket, men hon lika så han lugnade ner sig efter ett tag.

sedan var det hronjas tur, det blev social träning med traktorer, bilar & massa ljud vid vägen.. medan jag satt på och pappa ledde oss.

då var två hästar klara, bara en som återstod så varför inte göra alla tre nöjda idag?

så jag tog ut hrund en sväng också, barbacka bort till postlådan. väldigt mycket socialträning med traktorer och annat för henne, men hon var endå lugn och sansad.

inte nog med det, det blev även en promenad med go`a hundmänniskor i skogen i någon timme med fika..
snacka om att min kropp är död nu. menmen, det är en dag imorgon också. och då är det kvällsjobb som gäller- igen!


glöm inte bort frågestunden!

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0