finns inget bättre

har precis duschat och fixat allt inför imorgon, ligger just nu i en nybäddad säng och längtar efter lite sovmorgon!
ska bli så skönt! jag tar elva bussen in till stan imorgon, tänkte gå en sväng på stan och kika i lite affärer där jag har presentkort (:
kanske får med mig nåt hem också, vem vet.. :)

ska strax sova. är ganska så slut..

godnatt,

pushej,


Kommentarer♥
Postat av: Nora

Kul

2012-01-10 @ 17:56:51
Postat av: Lisa

sv: jaa, det beror på hur bilderna ser ut ;)



haha, visst kan jag fixa en sån bild till dig :) välj bara ut bilder så :)



men jag vet ju inte ens om det finns i full för dom hade inte de i globen eller när jag skickade iväg det och skulle byta :/ och ska jag sälja de så vill jag nog gärna ha 199 för det eftersom jag var tvungen att betala frakt både dit och tillbaka när jag bytte

2012-01-10 @ 18:49:59
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: jaa, det går att skicka på fb om du går in på meddelanden ;)



jag får se om jag hittar ett i full först, för jag vill inte sälja förrän jag vet att jag har ett till :)

2012-01-11 @ 05:56:58
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0