godmorgon världen

godmorgon världen! (:

nu är jag uppe och gör mig iordning för att åka in och hälsa på min bror & hans tjej. efter det blir det en sväng till hökbäck. och därefter en promenad med jossan. dvs, zansa får stå och vila idag. imorgon tar vi nya tag med mycket mjukgörande & lösgörande inför söndagens ridlektion :)

jag jobbar helg så det blir nog taskig uppdatering & tråkiga ridpass.. :/ men jag ska fixa det så gott jag kan! :) vi hörs ikväll.

Kommentarer♥
Postat av: Louie

Har inte velat kommenterat förut men du har en fin blogg kram

2012-01-18 @ 11:27:00
Postat av: Lisa

ska du nått till hökbäck imorgon? :)

2012-01-18 @ 19:05:25
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0