kanske får skylla mig själv

känner verkligen att jag måste få skriva av mig lite, och såklart blir ni bloggläsare drabbade.. hehe

vet inte var jag ska ta vägen, var jag ska befinna mig. hur eller när jag ska göra nåt. om jag kan påverka människors sätt att tänka & se på saker & ting. om jag bara kunde, så jag kan få tillbaka mitt liv igen. jag vill inte ha det såhär, är inte stark nog efter så lång tid som det hänt så pass mycket. kan inte allt bara vända snart. vill inte förlora människor som jag älskar så pass mycket så jag kan dö för dem, vill inte vara den som ställer till med allt, vill inte vara den minderåriga flickan som inte får bestämma något, hur hon vill ha det. det bästa för henne är bara skit för de andra. vad är det här? kommer det någonsin att sluta?

visst ska alla ha det bra & trivas i de beslut som tas men räknas jag med?

Kommentarer♥
Postat av: louie

hej gumman allt kan bara bli bättre men du måste oxå börja se framåt. så ska du se det löser sig!!!! vill du prata så vet du var jag finns kram!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-26 @ 19:35:45
Postat av: Lisa

<3

2012-01-26 @ 19:57:44
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0