lista

blev utmanad av lisa att göra denna lista.. ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
frågade min pappa "du var sju år, vad tror du att du inte gjorde?"

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
skaffade kille.. (den 16 januari, precis..)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
*godis
*popcorn
*cheeze doodles
*sour cream (chips)
*dill (chips)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL
*wild horses
*du är allt jag nånsin önskat
*where i stood
*someone like you
*set fire to the rain

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR
*flytta hemifrån
*köpa zansa
*åka utomlands med hela släkten
*shoppa loss
*sen vet jag inte..

6) FEM DÅLIGA VANOR
*fastnar lätt vid datorn
*vänder väldigt lätt på dygnet
*sen kom jag inte på fler för tillfället..

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
*ägna all ledig tid åt att vara i stallet
*vara med vänner
*skratta
*gå på bio
*blogga

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
*rosa byxor
*hatt
*långkjol
*pälsstövlar
*"rock". (jacka)

9) FEM FAVORITLEKSAKER
*datorn
*mobilen
*vännerna
*sen så kom jag inte på fler..

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
*muppis
*vickan
*victoria
sen de som vill... ;)


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0