min dag i bilder

nuu är jag hemma igen, ojoj vilken dag..

när jag kom in till stan så for jag direkt till hökbäck till malin, där gosade jag lite med hästarna medan hon skottade. jag gick in i stallet, till den boxen där zansa stod när vi stod där, och det doftade precis lika dant nu som då. (':
sen gick vi in och småpratade några timmar- mysigt!

men nu är jag hemma, hästarna är fixade & jag har öppnat lite paket som hade kommit under tiden jag varit borta. bland annat ett träns och en förbygel i matchande färg osv.


mer bilder kommer i morgon då lisa kommer hiit! (:

har även köpt hem dessa:


en dagbok för varje häst under 2012, de kommer dock bli överfyllda då det bara är 80sidor i dem, men det var lite kul att man kunde göra de själv! :)


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: jaa, hoppas bara det är bra väder! :D

2012-01-02 @ 19:17:15
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0