mina underbara

så glad att jag har positiva människor runt omkring mig.
ni betyder så oerhört mycket för mig, det är de personer som får mig stark till att stå stadig på jorden.
de är de positiva människorna som får mig att må bra & känna mig behövd.
alla ni som finns runt omkring mig, tack för att ni gör det!
 stöttar & ställer upp. ser mig för den jag är.
visst jag är en av miljarder, men i mina ögon är du som läser detta en underbar tvåbent varelse.

ta vara på tiden vi lever i.
alla har vi stunder då ingenting fungerar, allt är inte lätt hela tiden.
vi lär oss av våra misstag & under den senaste tiden har jag lärt mig en hel livserfarenhet, känns det som.

jag tänker på dig. ♥


Kommentarer♥
Postat av: louie

vad fint skrivet hoppas att jag e en av dom kramis!!!!

2012-01-30 @ 18:27:43

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0