om mig- tessan

jag är en nyss fyllda 17-årig brunett, 170cm lång & med skostorlek 39. mitt liv består av skola, hästarna & hunden. mer än det finns det nästintill inte utrymme för. jag går mitt andra år på omvårdnadsprogrammet i östersund & ska efter studenten förhoppningsvis ha blivit godkänd som undersköterska. jag tillbringar den mesta delen av tiden hos min pappa där jag har min häst men det ska succesivt minska så jag är mer hos mamma snart igen.. mer intressant än såhär är inte mitt liv för tillfället men har ni frågor så är det bara att fråga på i frågestunden! (:


Kommentarer♥
Postat av: Vickan

17 år fyllda, woah! fin bild också! ;)

2012-01-16 @ 19:21:16
URL: http://wevew.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0