livet leker, men jag vill ha en verklighet

ursäkta för det senaste inlägget men jag var bara tvungen. när tankarna på att få träffa sin egen häst 2dagar i veckan kommer upp, då rasar man. det ska fixa sig, jag försöker intala mig det iallafall.
nu är det dax att tänka positivt. men det är så svårt när man går på helspänn över vissa saker.

idag har jag jobbat dagtur & imorgon är det dax för skola. jag vet knappt vilken dag det är, så att det är fredag imorgon kan jag ju knappast hålla med om att det är.. även fast de brukar vara skönaste dagen på veckan.

jag har inte klappat på zansa sen i måndags så jag hoppas på att få åka till henne imorgon, jag behöver det.
men behöver även andra, ni vet vilka ni är.. vi hörs av imorgon. jag är supertrött så det blir en tidig kväll ikväll..


Kommentarer♥
Postat av: louie

sov gott vi ses i morgon kram!!!!

2012-01-26 @ 23:07:58

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0