veckans planer för mig

tycker inte du att det är ganska bra att förbereda en veckas träning för hästen?

till veckan ser våra planer ut såhär:

måndag jag är ledig & ska förmodligen fota hanna & hennes ponny gullan, sedan blir det nog till att longera zansis & ta ut hronja en sväng.  

tisdag jag jobbar kväll så innan det blir det ett ridpass på plan & sedan luncha med världens bästa malin & efter jobbet stannar jag kvar i stan hos min bror.

onsdag lunch med marielle, även här jobbar jag kvällen så zansa får vila idag.

torsdag har morgonen så det blir nog longering för zansa på kvällen om jag åker dit annars blir det vila.

åh jag är ledig heela helgen så då får vi se vad som händer :) blir nog träning av alla tre hästarna då (:
kanske hanna har lust att fota :)


några bilder på en underbar vän vid namn hanna & hennes otroligt söta ponny gullan!


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0