att våga är att förlora fotfästet för en stund, att inte våga, det är att förlora sig själv.

förlorat fotfästet är väl de rätta orden just nu. jag står på ostadig mark och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
 
har precis slagit ner rumpan i soffan efter en alldeles för lång dusch. har jobbat ikväll & är så otroligt slut i huvudet.
nu väntar två lediga dagar fyllda av härligheter. lämnar bort hunden över dagen imorgon till tre fina flickor som tar med henne till fjälls, underbart att ha ett "måste" mindre iallafall en dag. taack! ♥
ska istället ägna mig åt annat, som vänner & min andra hälft.
 
sov så gott. ;*
(foto sara (muppmuppen))

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

du må skicka bilder så jag kan fixa din header :)

2012-07-25 @ 06:53:30
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0