det finns bara en av dig och det är du

vaknar upp till en ringsignal, lite trött sådär på en söndag morgon klockan 07.14. vem fasen ringer då? ...
 
nu är jag iallafall pigg och glad, ska ta en morgon promenad med flizan nu och sedan cykla till stallet. vet inte riktigt vad jag ska hitta på med zansa idag, men det visar sig. efter det så väntar jobbet. 16-21, inte så farligt. men sen till det bästa med idag, rebecka gör mig sällskap inatt! (':
 
kanske blir klent med uppdatering ikväll, men ni vet iallafall var jag håller hus (:
 
jag är så grymt stolt och glad att du funnits i mitt hjärta så länge som du gjort. idag har det gått hela 15 månader sen jag skrev mitt namn på ett papper och du blev min ♥
 

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

vilken fin bild jag fotat :')

sv: haha, man har lika kul med dig! :')
saknar dig också vännen, men du kanske kakn komma och hälsa på i hökbäck imorn? :)

sv: jaa, vi måste åka dit! <3

2012-07-01 @ 13:00:22
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0