din blick får mig att le

haha oops.. har glömt bort bloggen lite i helgen- fullt upp!
 
i lördags så kom min fina vän lisa till mig, vi tog det till en början bara lugnt, inväntade min bror som skulle köra oss för att hämta zansa. då blev det helt plötsligt fart på oss.
när vi kom fram till nya stallet så tog vi med oss zansas nya kompis zazza på en promenad och gick runt byn. riktigt mysigt. båda arabkorsningar, en brun & en vit- som salt & peppar. två ston. det här blir nog bra.
resten av kvällen spenderade vi i norderåsen, kikade film & mös.
 
söndagen började med att skjutsa lisa till hökbäck så hon kunde rida & jag fortsatte sedan till stallet för en planerad ridtur med fanny. det blev en långtur på typ två timmar, det väckte otroligt många minnen & jag hade aldrig föreställt mig att det skulle kunna bli såhär. jag & min barndomsvän, på varsin häst genom skogen en kylig sommardag & resten av tiden som zansa förblir min! tills döden skiljer oss åt.
 
igår, måndag så började min dag med att jag försov mig... en dag på jobbet väntade & den gick segt. direkt därefter så tog jag ut zansa på en barbacka tur runt byn. endast skritt och det var såå ljuvligt. tiden rann iväg och jag fick cykla i racefart hem för att ladda om för möte med styrelsen, litsryttarklubb. kvällen avslutades sedan hos en mycket fin vän vid namn emma, att en promenad & prat om allt och ingenting tillsammans med en vän kan vara så nyttigt för livet.
 
trots allt annat runt omkring så tar jag dagen som den kommer. imorgon väntas kvällsjobb & sedan två lediga dagar!
 
lisa & zazza efter promenad i lördags.

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

hihi, gullig bild :)

2012-07-24 @ 06:19:46
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0