en mysig skrittur avslutas på akuten

meen vad less jag blir... jag vill inte ha mer otur.  skrev precis ett väl formulerat inlägg om gårdagen, precis när jag skulle publicera det så krånglade datorn så det sparades inte. men jag tänker inte skriva om det.. ;p
 
det var ett inlägg om gårdagen, det blev ju lite dramatiskt, det slutade iallafall på akuten efter en ridtur på hronja.
tack till alla som på olika sätt brydde sig och hörde av sig för att höra hur jag mådde/mår. ni är grymma & värdefulla ska ni veta! ♥
 
idag har jag hittills bara tagit det lugnt, ska strax gå ut med hundarna, sen duscha & sedan invänta världens bästa sara! :') får se vad vi hittar på ikväll, men alltid hittar vi på nå galet! moppe in the rain, maby baby? ;*
 
 
 
 

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0