i smile like i never cried

vaknade upp med sara & lisa imorse, trött som tusan. när vi ätit frukost så bagav vi oss ut i stallet. jag fick ta mig an en lite för bortskämd häst från marken, övade bara lite "följsamhet", halt & backa. på slutet så flöt det på riktigt bra tycker jag (:
 
när jag var klar så gick jag in till malin, där jag fastnade i hennes sällskap. vi satt och pratade om allt och ingenting i lite mer än två timmar medan lisa & sara hade fyra ungar att ta hand om ute i stallet.
 
cyklade sedan till zansa, tog en promenad med henne & fortsatte sedan hemåt.
 
sitter just nu hemma & gör ingenting...
 
jag är såå kär i min häst! ♥
 
(foto rebecka)

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0