jag är vilsen, men hittar nog snart tillbaka

hej alla mina underbara läsare..
 
min dag har varit blandad.
har packat alla häst grejer från sadelkammaren eftersom zansa ska flytta imorgon, varit över hos grannen vid stallet & pratat & ätit mat, ställt upp som hästjour då två av andra grannens hästar rymt, ridit ut med andrea & tagit en låångpromenad.
ridturen var bäst, fan vad mysigt det var. underbart sällskap, mitt ute i skogen. min häst var såå otroligt duktig. red ner till vattnet & tog sedan en snabb galopp i en låång uppförsbacke. även fast inte min häst kommer dit igen så finns det några andra hästar där jag kan låna och sällskapa med snart igen! det var inte sista gången andrea ♥
 
jag vet iallafall vilka som kommer sakna varandra...
 
allting känns så fel. men jag vet att jag gör rätt...

Kommentarer♥
Postat av: sara

gumman <3

2012-07-21 @ 00:43:10
Postat av: Lisa

<3

2012-07-21 @ 08:46:43
URL: http://aaasl.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0