när jag inte ser dig så hör jag dig, när jag inte har dig bredvid mig så finns du alltid i mina tankar

vaknade upp med rebecka imorse, mys. drygade oss som fan, gick ut med flizan, bakade kladdkaka & åkte sedan till stallet. väl där så blev det fotografering (nya sommarbilder) + ett ridpass.
 
i ridningen så var hon väldigt seg, det blåste så hon var stundvis väldigt ofokuserad på mig och letade istället upp saker att bli rädd och skygga för. men i det stora hela så gick det bra! (:  vi körde mycket tempoväxlingar & racegalopp för att få igång motivationen, hon var på hugget till slut ;')
 
efter stallet så styrde jag cykeln mot hökbäck, till sara & lisa. där blev det en sen barbacka (för min del) kvällsritt, så mysigt. den innehöll mycket fart, pigga hästar och en avramling. tårtan bjuder sara på! :') 
 
 
(foto rebecka)

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0