no i am back

det har hänt lite mer sen jag skrev sist, vilket var i tisdags.
 
i onsdags så jobbade jag kväll & cyklade sedan vidare till hökbäck där jag gjorde sara & lisa sällskap över natten. vi tog en racerunda inne i lit, barbacka på typ två timmar. (lite oplanerat sådär.. ;))
 
torsdag så jobbade jag även då kväll, cyklade hem efteråt men åkte tillbaka till lit lika fort igen. lisa ville ha sällskap över natten i hökbäck så självklart ställde jag upp. kollade skräckis & sov sedan som två stockar. underbara vän!
 
fredag, idag, jobbade kväll, kom inte mer än hem så tog jag en promenad med jossan & vovvarna. just nu sitter jag i soffan, funderar på att gå och lägga mig.
imorgon väntar zansa på sin matte & sen mera kvällsjobb... är såå less.
 
min vecka har varit toppen med mina tjejer, behövde det verkligen! ♥
 
 
(foto lisa)

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

svar: ohja! :D <3

2012-07-07 @ 00:16:22
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0