one million tears in an instant

jag kan inte riktigt förklara. finns inga känslor att ta på eller fånga upp. alla tankar bara snurrar, ger mig huvudvärk. jag kan inte påverka det ett dugg & det ger mig magsmärtor.. värre än vanligt. jag vill bara få slut på allt detta nu.
 
"I could hold you for a million years
to make you feel my love".
 
om någon bara kunde förstå, någon annan än just du.
 
"i can go to the ends of the Earth for you,
to make you feel my love".
 
den här låten har spelats på min dator säkert 150gånger ikväll, kan inte sluta lyssna. allt bara snurrar. fram och tillbaka. vart leder de olika vägarna egentligen, väljer jag verkligen rätt?!
 
inte lätt alla gånger, det vet jag. jag vet även att det blir bra i slutändan, även fast det kan kännas som en evighet tills dess. men någon gång ska man väl finna på rätta vägen och må bra, iallafall ett tag.
 
nu ska jag lägga mig och försöka sova några timmar. det är något som behövs.
 

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0