sammanfattar helgen- galen! :')

torsdag- stråket.
 
fredag- jobba & sedan yran. blev ingen power nap utan jag körde på direkt.. ;)
hade en awesome kväll med underbart folk, saknade människor. kan ärligt säga att jag inte kommer ihåg så många små detaljer från kvällen, oops.  kom hem typ halv fyra på morgonen, sliiten.. ;)
 
lördag- vaknade halv sju (!), vafan!? tre timmars sömn och jag var pigg som fan.. började dagen i stallet, red zansa till grannbyn och släppte henne på bete, nu har de mat så det räcker gott och väl sommaren ut. sen vare bara att följa mamma till stan för att storhandla, klockan var nu typ ett och jag började bli ganska trött. nu vare bara att hålla ut, jag skulle ju faktiskt jobba 16-21 igår, jag klarade de åh, även fast jag höll på somna... ;)  kan ärligt säga att jag stupade i säng när jag kom hem och alla sms från 21.14 fick jag läsa imorse :')
 
söndag- förhoppningsvis är jag rätt utvilad nu.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, är hemma själv tills på tisdag, skönt. ska iallafall rida zansa, ta en låångpromenad med flizan & sen även slappa lite då jag jobbar i morgon igen.
 
hahaha alltså faaail... men SÅHÄR jävla glad är jag nu!!
 
(foto lisa)
 

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0