wild and free

kan inte säga annat än att känslorna spelar spel i min kropp men framförallt i mitt huvud, just ikväll.
 
jag har iallafall haft en underbar dag.
började i stallet, en mysig barbacka stund på plan. zansa fick även en dusch idag eftersom det var så varmt & sedan en promenad runt byn för att torka.
 
när jag kom hem så väntade en kväll med mina vänner. bjöd hem fanny & rebecka på tjejkväll, fixade middag & satt sedan & surrade någon timme innan kladdkakan kom till användning under en skräckis, helt underbart! ♥
 
nu laddar jag om inför helgen, det kommer bli awesome!
 
såg att mina fina vänner skrivit ett inlägg här, söötnosar.
 
puss & godnatt. :*

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0