you turn my world upside down

jävla kropp..   den vill inte alls som jag vill nu. den går på tomgång, noll energi, noll motivation & noll styrka..
jag vill hinna med allt, vara & träffa alla, ställa upp för alla, rida, promenera, cykla, träna, jobba osvosv... känner ingen glädje till att göra något av det. hinner inte ens med mig själv. tillåter inte att det går så långt som sist. 
 

idag har jag iallafall träffat lisa i stan, shoppat lite grann. hon har som tur var fått mig på andra tankar, duktig du gumman! ♥  har även handlat mat som jag ska klara mig med i två veckor då jag inte ska bo hemma under den tiden. ska nämligen vara hundvakt åt emma & anders i norderåsen så de får åka på semester(de åkte imorse).
 
imorgon väntar jobb & mys med zansa! (': 
 
 

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

ibland måste du själv få gå före allt annat tänkt på det! man måste ta hand om sig själv också :)

puss <3

2012-07-09 @ 20:56:44
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0