åttondejunitvåtusentolv.

studentfirande idag..

var ju som sagt i stan med lisa. först stod vi och kollade på flak ett bra tag, sedan gick vi ner mot badhusparken för att köpa mjukglass och mysa lite i solen. när vi ledsnade där (vilket vi typ inte gjorde) så gick vi upp mot stan igen för att möta upp sara. hon gjorde oss sällskap bort mot österäng för att käka jordgubbar & mysa ännu mer, sedan fortsatte vi våran fredag mot middagsbordet tillsammans på via grande. en toppendag helt enkelt!

men här tog inte min braiga dag slut.. jag fortsatte min kväll med världens bästa tjej, zansa. efter 17dagars vila så tog vi oss ut på den gröna ängen. vilken känslaaa.. ♥ tror hon har saknat mig, fan vad gosiiig hon var ikväll :')

nu ska jag sova, imorgon väntas ett helt dygn med mina tjejer, sara, lisa & självklart carlijn.
vi ska ut på låångritt. hörs imorgon (:



mobilbilder..

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0