chockad, rädd, kär, glad, ledsen, trött.. har jag missat något?

så känner jag mig just nu...

började min dag hos tandläkaren, det gick så bra så jag fick gå hem bara efter några minuter med "vi kallar dig om 1.5år igen, du har så fina tänder..", då blev tessan glad minsann..

åkte till skolan direkt därifrån, när jag kom fram så kom hela klassen från lektionen och sa att vi hade slutat, då vare bara att åka hem då. fortsatte min resa mot stallet, där jag mös extra mycket med finhästen! borstade igenom riktigt, smorde på hennes sår, sprayade på myggspray & tog sedan en promenad. jag var inte riktigt nöjd efter den promenaden. tog sedan med mig flizan ut på låångprommis, var ute & gick i två timmar. såå härligt!

vill ni veta en sak?

jag körde bil för första gången i hela mitt liv, idag.. :'O  gaalet...

 nu ska jag slå igång en film & sedan slå igen ögonen.. imorgon väntar skolan, stallet & hundträning.
ha det bäst så länge! (:

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: kommer sakna dig också, men blir ju bara borta ca 1 vecka :)

2012-06-12 @ 07:21:58
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: du kan skriva på facebook :)

2012-06-12 @ 12:07:40
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0