du är den som får mig att må så bra

vaknade upp mitt emellan sara & lisa imorse, varmt vare också.. ;)

jag och lisa gjorde ett ryck, gick och tog ut & fodrade hästar och sedan in igen för att äta själva. sara sov fortfarande så vi gick ut igen.. denna gång för att städa upp efter oss, både i sadelkammare, stallet & utanför stallplanen..

när vi var klar med det så kom sara ut och jag gjorde mig redo för att åka vidare, nästa ställe för mig blev stallet. där väntade zansis på mig. hon var så myssugen.. vi tog oss en promenad ner på ängen för att mysa extra mycket & länge, när jag låg där i gräset och såg henne njuta av värmen & maten så blev jag så varm i hjärtat, min fina, fina häst. hon var så lugn..

när jag kom hem därifrån igen så väntade flizan på att få komma ut, vi tog oss en riktigt lång promenad på ca 1.3mil.. så otroligt sköönt!

nu är jag redo för morgondagen, lite film nu och sen sängen! (':






kvällspromenad till vattnet..


jag har haft en toppen helg med mina brudar! ett stort plus är att vi tillbringat den med hästarna & varandra. tack för att ni finns! me love youuu.. ♥

Kommentarer♥
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Härliga mysbilder <3



sv: åh men visst är han :D

2012-06-10 @ 22:07:52
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

fina zansa :)



helgen var bäst! :D <3

2012-06-10 @ 22:30:53
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fina bilder!

2012-06-12 @ 18:07:12
URL: http://ebbabebba.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0