erfarenhet är inte vad som händer oss, utan vad vi gör av det som händer oss.

godkväll alla ni där ute. idag tog jag en rejäl sovmorgon, klev inte upp förrän vid tolv tiden. det behövde jag, jag som var ledig idag! :')  började dagen med en promenad med lillflizan- skönt!  sedan träffade jag marielle, de är mitt uppe i en flytt så det blev inte så länge. sen väntade zansa så jag tog cykeln och styrde mot stallet. (bara 1.5mil enkel resa.. ;) 
 
idag tog vi en sväng ut i skogen, hon var seriöst mer vild än tam. hahah.. längtar tills i morgon! :')
 

när vi kom tillbaka till stallet igen så pysslade jag om henne extra mycket, smorde träns och fixade lite annat. imorgon följer nämligen lisa med mig till stallet och om det blir finväder så ska det fotas på ängen! (':
 
mer om vad som händer imorgon berättar jag då, så håll utkik! :D 
 
eftersom jag jobbar dag imorgon så ska jag ta och hoppa i säng nu, godnatt! 
 
 
oredigerad..

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

längtar som bara den! <3

2012-06-28 @ 22:30:33
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0