någon dag blir även mina drömmar verklighet

skönt med en timmes skola idag, check! fick en liten överaskning också, nämligen betyg som var lite oväntat.. :)

när jag kom hem så tog jag & flizan en promenad för att möta upp jossan och alfons, sedan tog vi en gemensam promenad upp i skogen så de fick springa lösa. var ute i ca 2timmar, så skönt! :)

just för tillfället så håller jag på att planera min helg, den kommer bestå av skolavslutning, födelsedagsmiddag, övningskörning, långpromenader, ridturer både i kallsta & med min muppis i hökbäck. check! det gäller bara att pussla ihop allt..

nu ska jag göra mig lite mat och sedan åka iväg till stallet, ha det bäst så länge!





vovvarna tyckte det var varmt.. (':




Kommentarer♥
Postat av: Ebba

Asså, hur duktig är du på att ta kort? :O Det är ju jätte fint! <3

kram

2012-06-13 @ 20:09:55
URL: http://ebbabebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Okej! Men alla bilder du tar blir ju bra! ;)

2012-06-14 @ 20:11:31
URL: http://ebbabebba.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0