saknar min vän..

saknar våra galna tider..

alla de gånger då vi suttit upp tillsammans på hästryggen, pratat om allt och ingenting, skrattat och gråtit. alla de gånger då vi tagit våra oplanerade racerundor, de mysiga & långa skritturerna, de galna upptäcktsfärden och sist men inte minst alla fantastiska "plask i älven" turerna.. vill bara återuppleva allt, minst en gång till. :')

jag är så glad att du alltid finns där, alltid! ♥

saknaden efter våra små islänningar, våra älskade märrar, hästarna som tog våra hjärtan med storm, den är enorm. du är den enda som förstår hur jag egentligen känner & det är jag glad över att du gör. 

jag kommer alltid ställa upp för dig tjejen, alltid! ♥

tiden vi hade tillsammans i hökbäck var galen, den var fantastisk. och vet du, någon gång blir det densamma ska du se! (: (men det lär dröja ett bra tag.. ;) 

shoppingturer, övernattningar, promenader, alla fototillfällen, våra sms konversationer.. jaa, allt :*
 
du är en vän som man skulle kunna göra allt med, precis allt. du är en såkallad allround flicka, inte inriktad på något speciellt ;) hahaha...
haha lisa, jag vet inte vad jag ska säga.. mer än tack, tack för att du finns!







jag älskar dig vännen!

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Aaaw, vad söt du är!

Älskar dig också vännen! :') <3

2012-06-04 @ 22:18:55
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0