tillsammans klarar vi allt

en kylig fredag morgon den åttonde juni tvåtusen tolv. snart är det sommarlov!
jag är ledig idag och sitter just nu och väntar på att klockan ska gå lite fortare.. det är nämligen studenten och lisa ska göra min dag! :')
bussen går in till stan om typ en halvtimme, väl där väntar jag på lisa och sen kommer alla studenter intågandes i stan på flak och dyl. jag är peppp.. det kommer bli en awesome dag på stan med fialotta & sen väntar en toppen kväll i stallet med hästarna.. (:
den här helgen kommer bli amazzzing!
bloggar mer ikväll, ha en bra dag & grattis till alla studenter! :*
(lisa, nästa år är det våran tuur! ;))

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

lika bra att börja tagga redan nu! :D

2012-06-08 @ 17:31:40
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: tack själv fina du!

de tror jag också :') <3

2012-06-09 @ 08:17:36
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0