det blir sommartid & jag försover mig.....

vaknade halv elva imorse, är jag sjuk eller? ;o
självklart så försov jag mig... jag och maarit hade bestämt att rida ut tillsammans vid 11. det fick vi ju flytta fram, tessan var trött ;)

vi tog en lång skrittur i skogen, jobbade i varierad terräng & tempoväxlingar i skritten. duktig häst!

har precis städat mitt rum, plockat ihop lite saker & fixat lite smått inför flytt.
ska ta med mig hunden ut på en lååång cykeltur nu, musik i öronen & positiva tankar. kan inte bli bättre..


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Haha, jag var också trött xD sov typ 13 timmar :p

2012-03-25 @ 19:35:10
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter trevligt med flytt! Vart bär de av nu då? Önskar dej en trevlig vecka.... sov så gott

2012-03-25 @ 23:29:55

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0