en dag i bydalen är en bra dag

jag blir så glad när jag ser dig.

vilken otroligt härlig dag jag har haft. med fantastiska människor runt omkring mig. mina vänner.
en hel dag i backen tillsammans med galna brudar gav många skratt & mycket skitsnack.

ett gott skratt förlänger livet.


det bästa av allt var nog ändå när jag hör de skratta när jag far ner i en bäck. fyfan.
jag skulle vilja se bilden som de fick se, först står jag upp, plötsligt, bara nån sekund efteråt så ligget jag nere i ett hål, upp och ned. det ända de ser är mina fötter. jag har ingen kraft till att ta mig upp då de får mig att asgarva.

men kul hade vi. (:






vi vet att vi är snygga, vi bjuder på det!

stolta fotografer är emelie & mimmi (:


Kommentarer♥
Postat av: Emelie

vännen, kommer aldrig glömma denna dag :) <3333

2012-03-20 @ 22:17:27
URL: http://adebage.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas det blr många fler sådana dagar. Det är sååå roligt att se dig så "tokig".Livet är underbart när man kan skratta och vara glad. :)

2012-03-21 @ 05:39:41
Postat av: Ebba

En fråga: Hur gör man så headern ändrar bild?

kram

2012-03-21 @ 14:44:23
URL: http://ebbabebba.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0