förväntar mig en underbar dag med mina brudar.

jag känner verkligen att jag lägger ner hela min själ på min blogg nu, eller...

jaja, ni får leva med denna kassa uppdatering, ni klarar er nog. jag måste lägga ner tid på att lära känna mig själv & hitta ljuspunkterna i mitt liv igen & då läggs bloggen åt sidan.


sitter just nu på skolan, rast.
efter skolan åker jag till hästen, myser och rider en sväng. kanske att man kan träna längst hela fyrkantsspåret idag på plan, hoppas. därefter åker jag till mina kära vänner i hökbäck, drar ut på långritt & sedan gör jag dem sällskap över natten. (med andra ord malin, var orolig! ;))

vaknar upp där imåra, tar en morgonritt & sedan vidare till zansa. tar inte med mig någon dator så ni får mer uppdatering imorgon eftermiddag/kväll. :)

ha det bäst, för jag ska verkligen njuta nu!




Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0