fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv

läste du rubriken så förstår du nog att jag haft fullt upp idag inte en enda minut över till någon dator/blogg! ;)

började dagen med att dra mig några timmar för länge, sedan storstädning av rummet följt av att dammsugarn fick åka igenom hela huset. toan fick sig en genomgång & även skurmoppen blev använd. toppen.
lägg märke till att maten inte serveras av sig själv, så det blev matlagning & när man var klar så var solen nästan i moln. typiskt..

min och zansas uteritt blev iallafall av, det var riktigt skönt, även fast hon har sån energi i sig så är hon så pass lugn nu inför våren. vi tog race-rundan.. hon fick sträcka ut sig & sedan trava av på plan -hon blev huur fin som helst. pinglan. ♥

efter maten stod en promenad med andrea på schemat, vi gick ganska långt & pratade en hel del. självklart om hästar! ;)

jag ska verkligen försöka komma igång med fler inlägg per dag igen (:

vad vill ni läsa om?! :D


min häst är spänstig..




Kommentarer♥
Postat av: Mathilda :)

Sv: Taack! :D

Din med! :)

2012-03-04 @ 08:06:43
URL: http://mpower.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0