kan man verkligen vara såhär kär?

nu är jag hemma från stallet. -ska snart ut med hunden och träna hundmöten..

vilket härligt väder det har varit idag, när johanna kom så visade jag runt henne i stallet, vi fikade lite & tog sedan in zansis en sväng. johanna hann dock inte rida för hon var tvungen att åka hem till lägenheten innan hennes andra hästar väntade.

jag säger bara det- vilken tur jag hade!

jag lät zansa stå inne några timmar och äta för att sedan ta ut henne på en skrittur. den blev låång, endast skritt & zansa skrittade verkligen bara. inge bus, inge tokigheter för sig alls. så himla skönt.
jag fick verkligen ur mig tankarna som snurrat i huvet hela dagen, zansa är en bra lyssnare. ♥  helt underbart fantastiskt.

har även köpt ett nytt träns & ett fleecetäcke av johanna idag. bild kommer. (:


ute på skrittur.


Kommentarer♥
Postat av: louie

jasså du hade handlat mer fy inte ljuga för mig kram.

2012-03-06 @ 19:01:15

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0