kan någon komma och säga mig vad det är som händer!?

dag för dag:

fredag. efter skolan idag gick bussen direkt till stallet, tog ut zansa en sväng. gjorde lite övningar i skritt alldeles utanför stallet. sedan tog en annan buss mig vidare till hökbäck där lisa & sara väntade. efter ett tag var det dax för ännu en ridtur. jag på carlijn & fyra andra ekipage som sällskap. det slutade i lite kaos..
väl tillbaka i stallet igen gjorde vi iordning för natten, tog in resterande hästar & sedan gick vi in till malin där vi skulle sova. jag, lisa & sara i samma säng. varmt som attan..

lördag. vaknade upp med en vän på varje sida, gick ut i stallet & fixade innan magen ville ha frukost. 
sen var det dax för sara att rida lektion, tog med mig kameran till "ridplanen" & fotade henne. så duktiga!
sen skulle jag & lisa rida ut på carlijn & diana. gick bättre idag än igår. fina flickor.
åkte sen till zansa, tog ut henne på plan och jobbade henne i alla gångarter. hon var så mjuk och fin i formen idag, pinglan min.

nu väntar duschen, efter en halv helg med hästarna så sätter det sig spår i håret.  ;)


sara & blå luna. ♥


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0