morning! (:

vaknade med sällskap av lisa imorse. helt utslagen efter gårdagen. vi var ju faktiskt ute på tre ridturer.

dagen kommer bestå av att vara barnvakt fram till middagsdags. vet inte riktigt vad vi ska hitta på under dagen, men inte mycket då barnen är lite sjuka..

ikväll ska jag iallafall vara ute i stallet, vet inte riktigt vad jag ska göra med zansa, men det kanske blir longering eller en uteritt med alla gångarter. beroende på tid och mörker ute så får jag bestämma mig senare. det finns som inte så många vägar att rida ut på så det blir ofta samma väg.. :/

nu ska jag kolla på tom & jerry, vi hörs ikväll! (:


bilder från i måndags, visst är hon fiin? :)


Kommentarer♥
Postat av: Camilla

hon är superfin! Men framförallt är ni jätteduktiga på att fotografera!mSå där bra bilder harr inte jag...

2012-03-09 @ 23:36:50

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0