presentation av flizan

flizan, även kallad fislisa är min alldeles egna hund. hon är en fem årig blandras tik som har funnits i mitt liv sen hon var åtta veckor gammal. tillsammans tränar vi och utvecklas i vardags lydnad och agility.

detta är en väldigt speciell tjej, jag har hitills inte riktigt fått bort hennes problem med träff av andra tikar- men vi är på god väg. vi lär och utvecklas tillsammans. vi har kommit långt genom åren.

vi har tränat vardagslydnad en gång i veckan sedan tre/fyra år tillbaka, i en hundgrupp i byn där jag bor.
ibland kan även en långpromenad med fika tillsammans med hela gruppen förekomma, men två som det skrivs om väldigt ofta här i detta sammanhang är jossan & alfons. vi har daglig kontakt och gemensamma promenader varje kväll.

flizan är en väldigt lättsam hund, som är bekväm i sig själv. hon älskar långa promenader & att få springa lös i skogen med sin bästavän alfons är ett måste på sommaren.


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: tack själv! det hoppas jag också :)

2012-03-09 @ 18:30:04
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0