svar från frågestunden #2.

varför just zansa?
hon är en häst med livsglädje, min läromästare. kan i perioder vara vääldigt jobbig i vissa situationer, men hon bevisar mer och mer att hon litar på mig. vi har fått ett band som jag aldrig trodde vi kunde få. hon är en häst med personlighet!

när du skriver att hon inte är som förrut, hur menar du då?
från början var hon väldigt stressad, sprang över en, hon var den som bestämde helt enkelt.
att stå inne själv var nåt av de saker hon avskydde, att dansa på en uteritt, stå och galoppera på samma ställe visade hennes frustration och överskottsenergi. hon ville så mycket men visste inte riktigt hur hon skulle göra.

efter mycket mark och led-arbete så blev hon mer och mer trygg i sig själv, att gå in själv i boxen varje dag blev som rutin & nu är det bland det bästa hon vet. hon har total förändrats i allt! till det positiva! 

vems hästar är hrund och hronja?
ägarna heter petra & louie. de bor i kallsta & det är där jag har min häst.

kan du visa era outfits? :) Hur många har ni?
jag har inte bild på alla och inte vet jag hur många som kan skrapas ihop heller, exakt.
men nån bild har jag iallafall.


marinblå/silver



röd/vit/svart. (röd paspoal)


marinblå/svart.


svart/lila.

hur länge har du haft Zansa?
sedan den 13 mars 2011. ♥ (ett år igår)

hur hög i manken är hon?
ca 153cm. (:


Kommentarer♥
Postat av: Elisabet Höglund

Älskar den svart lila mest! :)

2012-03-16 @ 20:29:00
URL: http://www.photosandhorses.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0