svar från frågestunden #1

tycker du bäst om en morgon ridtur eller en kvälls ridtur?
det beror på. jag är ganska van vid kvällsridturer så de är mysigt när man kommer ut på morgonen också (:

är det du som tagit alla foton?
bilderna på hästarna utan ryttare har jag tagit. när jag sitter på så är det annan fotograf.

vad har du för planer i framtiden?
flytta hemifrån, skaffa ett liv. ;)

vilket är det absolut BÄSTA schabraket du har? :D
det är mitt marinblåa jacson schabrak. de är trockt, bra passform. glider ingenting också är det snyggt! (:



berätta om hästarna i stallet :)
zansa
- min häst. tjejen som ni läser mäst om här på bloggen för tillfället. hon är korsning mellan halvblod & arab, brun i färgen med en vit halvstrumpa & en snopp. även fast hon är hela 22 år så har hon arbetsvilja, energi & glädje att sprida för många år till.

hrund- islandshäst sto, fux med stjärn. är nu betäckt och ska föla i sommar.

hronja- fyraårigt islandshäst sto, fux med vit bläs. har arbetats mycket från marken av mig, men ska om två veckor åka iväg för inridning. (:

svar på resterande frågor kommer upp snart!

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0