tisdag kväll, vill hellre ha fredag..

ännu en dag har passerat! utan ridning... :(

jag har inte gjort nå speciellt på hela dagen, förutom skola & hundträffen då.

som ni ser så är hela designen påväg att bytas ut, men internet inte är på sin bästa sida just ikväll.. så ni får hålla ut med lite konstig bakgrund, utan sidomeny osvosv tills i morgon! hoppas det är okej.
tryck på f5 ifall ni inte kan se den nya.


lotta (min ridinstruktör) är även sadelutprovare, när hon kollade på min sadel i söndags så sa hon att jag var tvungen att stoppa om den, snarast... så tills vidare får jag rida barbacka. (om inte hanna är villig att låna ut sin allroundsadel till mig under tiden.. de är den jag & zansa hoppade i isomras. :))


nu blire fika & sen ponnyakuten! (:


Kommentarer♥
Postat av: lb

när kommer det nån info om mig då kram!!!!!

2012-03-14 @ 08:14:56

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0