vilken underbar dag!

med strålande sol, ett tappert humör & en gnutta lycka tog jag min cykel längs vägen bort till maria. en uteritt på lillagubben stod på schemat! ååh vad underbart. det var en obeskrivlig känsla att ens få se honom igen & bara tanken på att få sitta på honom, rida honom igen-det gav mig energi & det var bara vi i mina tankar.

efter att jag verkligen ridit honom i alla gångarter så åkte jag sedan vidare till zansa. men inte själv, utan med sällskap av nora. min lilla vän. som den snälla tjej hon är så ville hon fota mig & zansis idag så jag har någon bild att visa er! så förbered er på någon bildbomb någon dag. inlägget skulle bli lååångt om jag berättade allt som vi gjorde under ridpasset, så jag sammarfattar det kort- det gick superbra! (:


bild från gårdagen! (:

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: jaa, jag får se hur länge jag är där :)

2012-03-05 @ 22:16:01
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: nota

<3<3

2012-03-06 @ 07:03:44

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0