childhood is like being drunk. everyone remembers what you did, except you

hallojsan! nästan tvingar mig själv att blogga just nu känner jag, är trött som fasiken, men på ett bra sätt! :D

det blev inget stallet idag, åkte istället hem direkt efter skolan. blev en lång cykeltur för mig själv, mitt emellan skogens skymt, musik i öronen och pepptankar i huvudet. det gick sjukt bra & gav mig energi som inget annat..

därefter blev det en två timmars promenad tillsammans med mig fina vän jossan & våra underbart duktiga hundar. bättre kväll!

nu tänkte jag säga hej till kudden för några timmar, men vill att du som läser detta ska fundera ut något du vill läsa om imorgon! :) ge mig lite ideér.. (:

godnatt!


bild från i vintras.


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0