det taskiga vädret gör allt så dystert

blev inga fler inlägg från mig igår, tog istället tillfälle i akt att få bukt med en inlämningsuppgift. bra tessan!

ridpasset på zansa var mycket bra, men det blev ändrade planer. det var tänkt att jag skulle jobba henne på plan, men när jag hade skrittat fram henne typ tre-fyra varv så kom kerstin förbi och ville ha sällskap ut. -det kan man ju inte neka till!

zansa var duktig, red i alla gångarter och vi fick verkligen träna på det vi behöver, nämligen trava jämsides med någon. hon vill annars bara rusa iväg (hon tror att det är tävling), men igår jobbade jag ner tempot riktigt med sitsen och det gick superbra! tack kerstin för att du hade tålamod och anpassade tempot efter oss, guld värt!

planer för idag:
inga planer alls, ska iallafall motionera hästen på något vis, får se vad jag orkar då jag har så jä*la ont i magen.. men vi hörs sen! (:


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0