dont trust words, trust action

knepig dag, till & från. känslan jag hade i kroppen igår rann av mig rätt snabbt på morgonkvisten..

vaknade upp med världens träningsverk, så äre när man vill vinna tävlingar på idrotten. tur hade jag iallafall första lektionen, massage stod på schemat! kunde iallafall slappna av samtidigt som tankar om allt annat snurrade och förstörde koncentrationen resten av dagen.

skoldagen tog slut och stallet var nästa "hållplats". väl där stod det två frusna damer och väntade, hann bara säga "zan..." så kom båda två i full galopp mot en med huvudet tryckt mellan benen på sig själv. (de tycker inte om snöstormen".

det blev ingen ridning, ville inte ta ut min frustration på någon häst, åkte istället hem, ringde jossan & bestämde träff. vad är bättre än en promenad med en vän bredvid sig, hundar springandes runt benen och samtidigt ha chansen att säga precis vad man vill -till någon som lyssnar..

just nu mår jag toppen. blev lämnad själv hemma hela helgen, i väntan på bättre tider så dyker min muppis sara upp. hon gör min kväll+natt+morgondag! godnatt! (:



Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0