klarar jag det här!?

fan vad många tankar som snurrar i mitt huvud nu alltså, hur ska jag hinna med allt!?

*prov i natur den 15/5.
*prov i psykologi den 28/5.
*prov, nationella i matte 29/5.
*inlämning av rapport i alt. hälsa den 11/5
*inlämning av fördjupning i medicin 9/5 (idag)
*inlämning av debattartikel 28/5
*redovisning av roman 29/5
*filmanalys inlämning 10/5

kommer inte på fler, men detta ska jag hinna med samtidigt som jag ska träna hästen inför kommande tävlingar (19/5, 3/6), motionera hunden dagligen, gå på möten med både lrk & wrz, träffa läkaren, dietisten & fundera över mitt liv. det är rätt mycket nu så hoppas ni har förståelse för att jag kanske inte uppdaterar så bra nu..


Kommentarer♥
Postat av: Ebba

Gud vad mycket!!<3

2012-05-09 @ 16:30:41
URL: http://ebbabebba.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0