skapar ro i min vardag

heej alla bloggläsare!
hur mår du?

själv är jag sjuk.. varit hemma från skolan nu i två dagar, trist som fasen, men skönt att få vila upp sig. det märks att jag behöver det. det enda jag gör är att gå ut med hunden och sitta och nörda film så jag får ont i rumpan.. :') haha..

imorse tog vi oss en promenad med saknade jossan & alfons, jossan har varit i göteborg en hel vecka.. sen dess har jag och flizan bara kollat på film och tagit det lugnt. ikväll tänkte jag försöka ta mig iväg på möte med ridklubben, men vi får väl se hur det går med det..  det är väl vad som händer just idag iallafall.

hoppas ni där ute har det bra!



jag vill ha sommar, vill sitta på din rygg igen. men snart såå!

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0