vad söt du e, du e underbar

hej alla ni där ute, vilken fantastisk dag!

har precis kommit hem efter skolan, det första man gör är att slå på datorn, dels för att blogga men även skicka skoluppgifter osv.. det är awesome fint väder ute och jag funderar på att gå på gymmet. en springtur hade inte heller varit helt fel, men mina förbannade skor... nä ni vill inte veta. haha..
efter gymmet blire agility träning med lilla fisen.

i morgon planerar jag att hoppa med zansa, jag är ganska så happy nu & längtar sjukt mycket efter känslan att få sitta på en flyygande häst. kanske finvädret håller i sig och gör min morgondag ännu bättre. skulle inte sitta helt fel. nästa helg är det tävling, kanske finns en chans att jag kommer iväg..

nu ska jag gå, vi hörs imorgon typ! (:


hahahaha, bjuder på faaail! x)

nu när jag lärt känna min häst lite mer sen förra sommaren då detta inträffade så tror jag det finns en mindre risk att åka av min fina ;)

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0