take one day at the time.

förlåt för noll uppdatering på hela dagen! (förutom ett imorse) men jag har verkligen haft fullt upp! 
idag har det verkligen varit liv i mig hela dagen, jag har skrattat, varit glad & framförallt tänkt positivt. det har varit såå skönt och allt blir så pass mycket lättare.

nåväl, efter skolan så åkte jag som sagt till hökbäck, följde med johanna ut på en ridtur i det snöiga vädret. red carlijn igen.

på kvällskvisten har jag bara gått runt i min fake one peace & inte gjort ett skvatt typ. kul va? ;)

imorgon ska iallafall zansa få komma ut, springa av sig & en massa pyssel.


glöm inte bort frågestunden! klicka HÄR för att komma till den.

nu louie ska jag sova!
godnatt!


Kommentarer♥
Postat av: louie

det tror jag du behövde!!! Du hade ju sov morgon tills mitt i dan i dag kram louie!!!!

2012-03-03 @ 09:33:25
Postat av: Lisa

kan jag komma å hälsa på, på onsdag elr torsdag? :)

2012-03-03 @ 14:23:14
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0